topheader_uum
VTEM Banners
List of Books arrow Business Management arrow PENGURUSAN PEMASARAN STRATEGIK: PENDEKATAN CARA MATLAMAT

PENGURUSAN PEMASARAN STRATEGIK: PENDEKATAN CARA MATLAMAT

ISBN: 978-983-068-150-5
( Mark E. Perry )
RM 78.00
RM 70.20
You Save: 10.00%

Mark E. Perry.

Penterjemah: Cheng Wei Hin, Darwina Hj. Ahmad Arshad, Marlin Marissa Malek & Norzieiriani Ahmad
Year : 2009

Pages : 310

Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan. Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah yang disyorkan dan mengapa ia boleh digunakan dengan jayanya selain mengemukakan teknik yang digunakan oleh syarikat lain yang berjaya. Melalui buku ini anda dapat menentukan: Apakah yang menjadikan syarikat, produk atau perkhidmatan anda istimewa dan baik untuk pelanggan atau bakal pelanggan anda. Apakah kedudukan yang perlu dimantapkan untuk mewujudkan persaingan. Apakah strategi untuk mengukuh dan mempertahankan kedudukan itu.


Customer Reviews:

There are yet no reviews for this product.
Please log in to write a review.

You may also be interested in this/these product(s)

RM 31.00
RM 27.90
You Save: 10.00%

New Release
RM 46.00
RM 41.40
You Save: 10.00%
RM 40.00
RM 36.00
You Save: 10.00%
RM 18.00
RM 16.20
You Save: 10.00%
RM 28.00
RM 25.20
You Save: 10.00%
RM 32.00
RM 28.80
You Save: 10.00%
RM 50.00
RM 45.00
You Save: 10.00%
RM 55.00
RM 49.50
You Save: 10.00%
RM 24.00
RM 21.60
You Save: 10.00%
RM 37.00
RM 33.30
You Save: 10.00%
RM 25.00
RM 22.50
You Save: 10.00%
RM 34.00
RM 30.60
You Save: 10.00%
Discounted Books
RM 37.00
RM 18.50
You Save: 50.00%
RM 18.00
RM 16.20
You Save: 10.00%
RM 20.00
RM 10.00
You Save: 50.00%
RM 33.00
RM 29.70
You Save: 10.00%
RM 20.00
RM 16.00
You Save: 20.00%
Advance Search
Shopping Cart
Ekoweb Your Cart is currently empty.

Best Sellers
kaedah300
 
kaedahanalisis300
 
cnkaziz
 
bangsanew